12 lokakuuta 2009

Tunnustus


Sain tunnustuksen Mariannelta. Kiitos Ystävä! =)
Tunnustukseen kuului kertoa itsestään 7 asiaa joita muut eivät tiedä.



1. Inhoan liikuntaa ja hikoilemista. Isoin kiitos siitä kuulunee kaikille niille "kannustaville" opettajille, jotka ovat kaiken liikkumisen ilon sisälläni tappaneet. Nuorempana olin varsinainen laiheliini, mutta näin aikuisiällä ja lapset saatuani olisi kyllä tarpeen omata edes hitunen mielenkiintoa liikkumiseen...höm...=)

2. En ole koskaan käyttänyt alkoholia tai polttanut tupakkaa. Enkä ole ajatellut aloittaakaan enää tällä iällä.

3. Olen käsihygieniahysteerikko. Ja sikainfluenssapelottelu ei oo ainakaan helpottanu tätä "ongelmaa".

4. Juttelin Teemu Selänteen kanssa kultaisella 90-luvulla Nashvillen kaduilla.

5. Olen imettänyt molempia tyttöjäni ensimmäiset 3-4 kuukautta rintakumin kanssa. Sinnikäs harjoittelu palkittiin molemmilla kerroilla ja ärsyttävistä lärpäkkeistä päästiin eroon!

6. Oon Pohojalaanen ja ylypiä siitä!

7. Olen ärsyttävä apukuski. Mieheni VARMASTI allekirjoittaa tämän...
Tulee meinaan vähän liian usein huudeltua vierestä "Varo!" tai "Jarruta!". Onneks oon ITE niin hyvä kuski. =) Muiden ajaessa sykkeet nousee, kädet hikoaa ja rystyset valkosina puristan oven kahvaa......sori vaan. =)


Tänään surffaillessani blogistaniassa, huomasin aika monen blogissa jo samaisen tunnustuksen löytyvän, joten olen tylsä enkä tällä erää välitä tätä kunniaa eteenpäin.

2 kommenttia:

  1. Ole hyvä !

    Kivoja "paljastuksia" - Hauska tutustua lähemmin :)

    VastaaPoista
  2. Tollasia aika kesyjä paljastuksia, ettei ihan alaston olo tuu.=)

    Nautihan lomasta!

    VastaaPoista