20 syyskuuta 2009

ParkkisKirppis


Aikomus oli itsekin osallistua myyjän ominaisuudessa tämän päiväiseen peräkonttikirppikseen, mutta laiskuus iski enkä jaksanut kaivella varastoja (jotka ovat kyllä pullollaan meille tarpeetonta ja myyntiin kelpaavaa krääsää!). Mentiinpä kuitenkin koko perheen voimin katsastamaan muiden peräkonttien antia ja jotainhan sieltä löytyikin. Luistimet, leikkiponeja ja satukirjoja - kaikki lapsille siis.

Muilta osin viikonloppu on kulunut ensi viikonlopun 4v-synttäreitä suunnitellessa ja niihin leipoessa. Niin, ja kävinhän minä eilen shoppailemassa itselleni uuden villakangastakin, jota olen etsinyt jo jonkin aikaa! Mies ahkeroi tämän päivän leikkimökin maalauksen parissa ja nyt se on vihdoin valmis!


2 kommenttia:

  1. Mä aina missaan nää ulkoilmakirppikset. En ilmeisesti lue tarpeeksi tarkkaan lehtiä. Olen viime aikoina innostunut kiertää kirppiksiä. Olen myös etsinyt luistimia itselleni.

    Mukavaa viikon alkua!

    VastaaPoista
  2. Määkin missaisin jos muistiini luottaisin, mutta olin kirjottanu ton eilisen kalenteriin ylös jo hyvissä ajoin etten unohtais.=)

    Ja täältä
    http://www.rompetori.info/tapahtumat.php
    käyn aina aika ajoin kattomassa jos lähistöllä on jotain mielenkiintosta tulossa.

    Lasten luistimiin kirppareilla törmää aika usein, mutta aikuisten ehkä harvemmin. Onnea etsintään!

    Huomenna nähdään! =)

    VastaaPoista